.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار گلستان: زيرساخت‌هاي كشاورزي دراستان باید تقویت شود
استاندار گلستان گفت: زيرساخت‌هاي بخش كشاورزي اين استان در گذشته خوب فراهم نشده و باید به شکل مناسبی تقویت شود. به گزارش شمال نیوز ، دکتر شاعری با اشاره به اينكه محور توسعه در استان كشاورزي صنعتي است افزود: گلستان با ‪ ۶۰۰‬هزار هكتار سطح زيركشت محصولات كشاورزي و فعاليت در بخش دام و طيور از استان‌هاي مطرح در بخش كشاورزي است.

استاندار گلستان گفت: زيرساخت‌هاي بخش كشاورزي اين استان در گذشته خوب فراهم نشده و باید به شکل مناسبی تقویت شود.

به گزارش شمال نیوز ، دکتر شاعری با اشاره به اينكه محور توسعه در استان كشاورزي صنعتي است افزود: گلستان با ‪ ۶۰۰‬هزار هكتار سطح زيركشت محصولات كشاورزي و فعاليت در بخش دام و طيور از استان‌هاي مطرح در بخش كشاورزي است.

استاندار گلستان گفت: زيرساخت‌هاي بخش كشاورزي اين استان در گذشته خوب فراهم نشده و باید به شکل مناسبی تقویت شود.

"علي محمد شاعري" در بندرتركمن در تشريح اين مسئله گفت : در حالي كه سطح زير كشت محصولات در گلستان دو برابر استان‌هاي مازندران و گيلان است، توليد محصولات زراعي آن، نصف توليدات كشاورزي اين استان‌ها است. وي تصريح كرد: ميزان ذخيره‌سازي آب در سدهاي گلستان نصف ميانگين كشور است كه اين آمار مطلوب نيست.

وي يادآورشد: در بخش صنايع وابسته به كشاورزي نيز در استان خوب كار نشده در حالي كه سرمايه‌گذاري در بخش كشاورزي گلستان به نفع كشور است.

وي افزود:استان گلستان مي‌تواند صادرات استان‌هاي شمالي و شمال شرقي را از مرز اينچه‌برون انجام دهد. وي با اشاره به اينكه محور توسعه در استان كشاورزي صنعتي است افزود: گلستان با ‪ ۶۰۰‬هزار هكتار سطح زيركشت محصولات كشاورزي و فعاليت در بخش دام و طيور از استان‌هاي مطرح در بخش كشاورزي است.

وي خاطرنشان كرد: كشاورزي صنعتي هم موجب اشتغالزايي مردم مي‌شود و هم درآمدها را افزايش مي‌دهد. استاندار گلستان افزود: درحالي كه گلستان جزو ‪ ۵‬استان اول كشور در بخش كشاورزي است، سهم ارزش افزوده اين بخش ‪ ۱۱‬درصد است كه بيانگر ضرورت توجه جدي به اين بخش است. به گفته شاعري ، توسعه بخش كشاورزي مي‌تواند به توسعه ساير بخش‌هاي استان كمك شاياني كند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.